Hasło reklamowe „Łosoś w cenie cebuli” zbyt dwuznaczne

Łosoś.

Kampania reklamowa sieci sklepów SKLEPIX nie przyniosła oczekiwanych zysków ponad miliona dolarów. Co prawda główne hasło reklamowe "Łosoś w cenie cebuli" faktycznie przyciągnęło do sklepowych półek ogromną ilość klientów, jednak zniechęcająco podziałało na nich podwyższenie ceny cebuli do czterdziestu złotych za kilogram.

Jak zapewnia współpracująca z siecią agencja reklamowa SLOGANEX, wina absolutnie nie leży po ich stronie. "Zrobiliśmy co w naszej mocy, aby wzrosła sprzedaż", tłumaczył jej prezes Maciej Swobodziński. "Współpracujemy z siecią SKLEPIX od samego początku i przyczyniliśmy się do większości jej sukcesów. Przecież to my jesteśmy autorami ich nazwy! SKLEPIX to nasz główny chlebodawca", zauważył rozmówca, zdradzając, że w ramach barteru sklep płaci jego agencji właśnie chlebem, z ręki do ręki lub w formie przelewu. "Rozumiecie, chlebo… dawca", powtarzał kilkakrotnie.

Prezes agencji zapytany o to, kto właściwie był pomysłodawcą podniesienia cen cebuli, przyznaje, że faktycznie pomysł był jego autorstwa, jednak wcale nie on stał się przyczyną fiaska kampanii i utraty przez sieć tysięcy klientów.

"Wszystko przez to, że nie pozwolono mi doprowadzić akcji do końca", tłumaczył Swobodziński. Według niego, liczebność zwolenników cebuli jest mniejsza niż zwolenników łososia, co było właśnie podstawą kampanii, a w jej dalszym toku, dysproporcja ta miała się wielokrotnie powiększyć dzięki specjalnej akcji reklamowej obrzydzającej cebulę.

Według prezesa SLOGANEXU odbiorcy komunikatów w stylu "Nie płakałem po cebuli", czy "Cebula to gówno", straciliby zainteresowanie tym warzywem. Bombardowani widokiem celebrytów, spożywających wszystko, tylko nie cebulę, przestaliby o niej w ogóle myśleć i nie weryfikowaliby faktu, że jest tak droga jak łosoś.

"Być może trzeba by tylko zmienić coś w głównym haśle – "Łosoś w cenie cebuli" – aby to warzywo nie utrwaliło się zbytnio w świadomości zbiorowej", dodał po namyśle prezes.

 

 
   

Hasło reklamowe „Łosoś w cenie cebuli” zbyt dwuznaczne
 
Wśród wilków morskich krążą legendy o stoczni widmie w okolicach Gdańska
 
Pasażerka na gapę wydała swoich wspólników

 


 


 

 

 
redakcja kontakt © Copyright Nowy Pompon. All rights reserved.